perjantai 20. helmikuuta 2015

Piia kertoo itsestään

Olen Piia Riihimaa ja asustelen täällä Kankaanpäässä. Olen muuttanut tänne vuonna 1998 elokuussa tuolta Etelä-Pohjanmaalta. Minulla  on nivelreuma ja olen sairastanut sitä jo 16 vuotta ja se puhkes mulle vuonna 2004. Olen jo ollut eläkkeellä useamman vuoden. Itsellä ei ole ollut missään vaiheessa sairauteni aikana kipuja . Itse tykkään harrastaa puutarhanhoitoa todella paljon ja lisäksi mulla on kesäisin kanoja itsellä myös koira meillä on rodultaan sekarotuinen.

Puutarhan hoito on todella rentouttavaa ja mieltä avartavaa touhua ja siinä todella osaa rentoutuu ja unohtaa ulkopuolisen valmiin maailman jos niin haluaa vaan sitten.Olen parina vuona hiukkasen vetänyt puutarha kerhioa sitten, mutta kun porukka väheni äkisti niin haluisin saada heräämään tämän toiminnan enmmän ja olisin valmis pitään sitä ja olen valmis ottaan ideoita vastaan mistä olisitte haluisitte saada opastusta janeuvontaa.
Itse olen jo muutaman vuoden harrastanut erilaisissa yhdistyksissä toimimista ja olen parhaillaan nytkin Pohjois-Satakunnan kehitysvammaisten tuki ry:n sihteerinä. Itse kävin muutava vuosi sitten kasevalla tuon vapaaehtoisten kurssin sitten ja olen toiminut apuna erilaisissa kasevan järjestämis tilaisuuksissa.
Tässä viimme vuonnä kävin suorittamassa kasevalla avustajakurssin ja toimin sen tiimoilta vapaaehtoisena sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti